Vil du vide mere?

Så tøv ikke med at kontakte os telefonisk eller ved at udfylde nedenstående formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Tilfredsgaranti

Som den eneste fysioterapi klinik i Danmark og København tilbyder vi tilfredsgaranti på fysioterapi. Det betyder, hvis du ikke er tilfreds med den behandling du har modtaget, får du blot pengene retur.


fysioterapi garanti.png
Har du spørgsmål?29 87 75 89
Ascendfys tilbyder som den eneste fysioterapi klinik i Danmark, tilfredshedsgaranti . Er du ikke tilfreds med din behandling, får du pengene retur!
Facebook
Instagram
Twitter
Youtube

Livsstilsforløb – FAQ

Spørgsmål og svar (FAQ) til Livsstilsforløbet

Q: Hvor foregår træning og fordrag?

Træningen foregår i Valbyparken og Søndermarken. Foredrag vil forgå på Ascendfys’ adresse Poppelstkket 8, 2450 Kbh SV

Q: I hvilket tidsrum foregår den fastlagte træning og foredrag?
Træning foregår hver mandag fra 18.00 til 19.00 og hver onsdag fra 17.00 til 18.00. Om mandagen er der foredrag fra 17.00 til 18.00

Q: Kan jeg kun træne i de fastlagte tider?
Ja. Vi opfordrer dig dog til at træne selvstændigt de dage du ikke træner med os.

Q: Hvordan får jeg det største udbytte af forløbet?
Vi anbefaler at du træner på egen hånd de dage de ikke træner med os. Har du brug for inspiration til hvad du skal træne, kan du spørge vejlederen under vejs.

Q: Får jeg en fast kostplan, der skal følges til punkt og prikke?
Der er ikke krav om, at du går på kur, mens du er i forløb. Du vil dog garanteret opleve større resultater i forhold til vægttab, hvis du følger det udleverede materiale.
Vi prøver at sætte det op, så du bliver i stand til at træffe dine egne sunde valg.

Q: Er det tidskrævende, og vil det forstyrre min hverdag
Det er altid svært at svare direkte på, da folk har forskellige skemaer i deres liv. Der skal selvfølgelig afsættes tid til de planlagte mødetider. Derudover er du selv herre over, hvor meget tid du skal anvende. Det er vigtigt, at man får afklaret, hvor meget tid man synes er realistisk at bruge, inden man går i gang. Ellers kan det ende som en sur tjans, og det er ikke til gavn for nogen parter. Derfor anbefaler vi, at man prioriterer ca. 4 timer om ugen. Alt derudover kan individuelt tilrettelægges.

Q: Jeg føler ikke overskud til at følge programmet 100%, fx synes jeg kosten virker uoverskuelig. Er det så lige meget at deltage?
Træningsdelen er så effektiv, at selvom du ikke ændrer din kost vil du stadig kunne se forandringer på din krop. Vi udleverer ikke standardiserede kostplaner, men du kan gennem de individuelle samtaler få den fornødne viden så du hensigtsmæssigt kan ændre din kost.

Q: Jeg er mest ked af min mave. Hvordan kommer jeg til at tabe mig akkurat dér, hvor jeg ønsker?
Det er ikke muligt at punkt-slanke sig, og det er derfor ikke korrekt at sige “træn maven, tab dig på maven!” Vil du gerne tabe dig, er det nødvendigt at komme i energiunderskud, så kroppen vil forbrænde fra alle kroppens fedtdepoter – ikke kun dem, der trænes. Du kan dog sagtens træne dine muskler fastere og derigennem gøre et specifikt område pænere.

Q: Jeg synes, at jeg er i god form og har ikke behov for vægttab. Er dette forløb stadig noget for mig?
Selvom du er i god form på forhånd, er der stadig mange muligheder for at optimere din træning yderligere. Du kan fx lære at træne med samme effekt, på kortere tid eller træne med mindre risiko for skader. Desuden kan der være mange ting at lære om sig selv ift. målsætninger, motivationsfaktorer eller begrænsninger. Så hvis du er interesseret i en øget kvalitet i din træning, mere viden om krop og kost, samt gøre dine mentale ressourcer stærkere, så er tilbuddet helt sikkert noget for dig.

Q: Vil jeg kunne følge med, selvom jeg ikke har tidligere træningserfaring?
Vores primære opgave er at strukturere træningen, så alle kan være med på deres eget niveau til at starte med. Inden for kort tid vil du opleve, at din styrke og kondition forbedres, og du vil kunne deltage på lige fod med alle andre.

Q: Hvor meget kan jeg tabe mig?
Det er meget individuelt. Det kommer an på, hvor langt et forløb du deltager i, hvor meget du holder dig til de retningslinjer, der bliver givet, samt hvor meget du træner ved siden af. Men de fleste der deltager og holder sig til den plan, der bliver lagt for dem, taber i gennemsnit et kilo om ugen.

Q: Kan jeg omdanne fedt til muskler?
Det er en myte, at man kan omdanne fedt til muskler eller omvendt. Fedtceller og muskelceller er to vidt forskellige ting, og der er ingen sammenhæng mellem nedbrydelse af den ene type og dannelse af den anden type.

Q: Jeg har hørt, at der findes en fedtforbrændingszone. Hvordan finder man den?
Der findes ingen fedtforbrændingszone. Der findes i hvert fald ikke videnskabeligt bevis for det. Tværtimod er det bedre at gå ud fra følgende: “Træn hårdere, forbrænd mere – træn mindre hårdt, forbrænd mindre!”

Q: Hvad nu hvis jeg har ondt et sted?
Som fysioterapeuter er vi eksperter i at tilrettelægge træning, så du kan deltage på trods af smerter – og stadig opnå dine mål.

Q: Jeg er ikke så tryg ved store grupper. Kommer der mange andre?
Vi har erfaret at en gruppe omkring 10 personer er det optimale.

Har du alternativt brug for fysioterapi og genoptræning efter en skade eller operation, kan du booke en tid her:

Husk vi selvfølgelig også har tilfredshedsgaranti på fysioterapi behandlinger. Det vil sige, er du ikke tilfreds får du pengene tilbage.tilfredshedsgaranti AscendFys
Det vil derfor aldrig være spildte penge at lade AscendFys hjælpe dig med din problematik!

Har du spørgsmål vedrørende livsstilsforløbet eller andet relevant, er du altid velkommen til at skrive til os her:

ascendfys fysioterapi AscendFys Facebookside: www.Facebook.dk/AscendFys
ascendfys fysioterapi AscendFys Facebook messenger: www.m.me/ascendfys
ascendfys fysioterapi AscendFys E-mail: info@AscendFys.dk

Modtag relevante tips og tricks fra AscendFys igennem vores #FysFakta ved at LIKE vores Facebookside.


/AscendFys

Bliv en del af inderkredsen!
Meld dig til vores nyhedsbrev og få nyheder før andre, billigere behandlinger og mange andre fordele hos AscendFys.
×

Skriv til os

Ring til os
[buttons]